

SZCZEGÓŁY PROJEKTÓW
- Kategoria Obsługa Klienta, Sprzedaż, Szkolenia dla handlowców, Szkolenia dla pracowników obsługi Klienta
O PROJEKCIE
Opis projektu:
Projekt zrealizowaliśmy dla firmy z branży robotyki. Adresatami projektu byli serwisanci robotów, pracownicy obsługi Klienta i handlowcy. Celem projektu obejmującego serwisantów i pracowników obsługi Klienta było rozwinięcie wiedzy i umiejętności w zakresie obsługi Klienta. Celem projektu obejmującego handlowców było rozwinięcie wiedzy w zakresie wywierania wpływu na Klienta i sprzedaży usług wysokowartościowych.
Projekt składał się z następujących działań:
- Diagnoza oczekiwań Zamawiającego w zakresie kompetencji uczestników projektu;
- Diagnoza faktycznej wiedzy uczestników przy pomocy testu i wywiadów indywidualnych;
- Integracja programów szkoleń ze stosowanymi przez Klienta narzędziami wspierającymi sprzedaż;
- Realizacja trzech jednodniowych szkoleń dla grupy handlowców;
- Realizacja sześciu jednodniowych szkoleń dla dwóch grup, pracowników obsługi Klienta i serwisantów.
Rezultaty projektu:
W ramach projektu grupa pracowników obsługi Klienta rozwinęła wiedzę i umiejętności w zakresie:
- Standardów komunikacji z Klientem bezpośrednio, telefonicznie i za pośrednictwem poczty elektronicznej;
- Podstaw wywierania wpływu na Klienta;
- Radzenia sobie z niektórymi trudnymi sytuacjami w procesie obsługi Klienta.
Grupa handlowców rozwinęła wiedzę i umiejętności w zakresie:
- Podstaw wywierania wpływu na Klienta;
- Rozpoznawania manipulacji w procesie negocjacji z kupcami;
- Skutecznych technik sprzedaży dóbr wysokowartościowych.
Na podstawie obserwacji rezultatów Zamawiający uznał, że założone cele projektu zostały zrealizowane.