SZCZEGÓŁY PROJEKTÓW
- Kategoria Sprzedaż, Szkolenia marketingowe
O PROJEKCIE
Opis projektu:
Projekt zrealizowaliśmy dla firmy z branży FMCG. Adresatami projektu byli pracownicy działu marketingu (włącznie z menedżerem). Celem projektu było zwiększenie wiedzy i umiejętności pracowników w zakresie praktycznego wykorzystania technik perswazyjnych.
Projekt składał się z następujących działań:
1) Diagnoza oczekiwań Zamawiającego w zakresie kompetencji pracowników;
2) Opracowanie zakresu 6 jednodniowych szkoleń i warsztatu praktycznego;
3) Realizacja 6 jednodniowych szkoleń dla pracowników działu marketingu;
4) Realizacja jednodniowego warsztatu praktycznego z zakresu wdrożenia poznanych narzędzi;
Rezultaty projektu:
W ramach projektu przeszkolona została grupa 9 pracowników działu marketingu. Grupa rozwijała swoją wiedzę i umiejętności w zakresie stosowania narzędzi komunikacji i wywierania wpływu społecznego, m.in.:
1) Perswazji wyobrażeniowej;
2) Języka pozytywnego i języka korzyści;
3) Lingwistycznych środków perswazji;
4) Praktycznego zastosowania reguł wpływu społecznego;
5) Wytycznych w zakresie atrakcyjnego przedstawiania ceny i budowania wartości produktu w oczach Klienta;
6) Zachowań konsumenckich;
7) Modelu dwutorowości perswazji i teorii perspektywy w działaniach marketingowych.
Projekt zakończony został warsztatem praktycznym, który był jednocześnie formą diagnozy umiejętności zastosowania poznanych podczas szkoleń narzędzi. W ramach warsztatu uczestnicy opracowali folder produktowy. Wydzielone spośród uczestników zespoły zajmujące się na co dzień promocją określonych typów produktów opracowały zawartość materiału. Po warsztacie materiał został dopracowany, przekazany do obróbki graficznej, następnie wydany i rozdysponowany Klientom.
Zamawiający uznał, że założone cele projektu zostały zrealizowane.